Sport i Thai

Proljeće stiglo, sunce nas sve mami van. Trčanje, bicikliranje, šetanje, rolanje, planinarenje a uskoro i plivanje. Divno je imati tijelo koje nas sluša i pronalaziti zadovoljstvo u sportu i rekreaciji. Veliko zadovoljstvo nam može pružiti i doprinijeti osjećaju zadovoljstva životom. No, može biti i nekih neugodnih posljedica. Recimo, malo se zanesemo, malo nas ponese i prijeđemo granice svojih mogućnosti niti primjetivši to. Ili se samo na kraju treninga nismo dovoljno dobro istegnuli. To je još i dobra situacija, mogli smo se i ozlijediti u tom svom zanosu. U oba slučaja, mišići će nam biti bolni i kruti, teški i ukočeni.

Thai masaža se vrlo lako može prilagoditi za duboka istezanja mišića sportaša i rekreativaca. Naglasak takve masaže je na istezanjima, dubokim istezanjima. Onoliko dubokim koliko je potrebno da se mišić iz stanja napetosti od treninga dovede u stanje opuštenosti. Zašto je istezanje nakon treninga toliko važno? Istezanjem poboljšavamo izvedbu i smanjujemo rizik povrede, smanjujemo bol u mišićima i poboljšavamo držanje, povećavamo protok krvi i drugih hranjivih tvari te na koncu više ćemo uživati u vježbanju i pomoći će smanjiti stres.

Bilo da na masažu dođete neposredno nakon treninga ili dan nakon, Thai istezanja su blagotvorna za oporavak mišića i opuštenost cijelog našeg bića. Takav pristup donosi osjećaj samopouzdanja, lakoće i radosti bivanja, jer mišići su prokrvljeni i puni energije, a opet su istegnuti i fleksibilni. U sebi sadrže istovremeno kvalitete snage, izdržljivosti i fleksibilnosti.

Ozljede nastale pretjeranom aktivnošću s Thai masažom također možemo ublažiti, a često i u potpunosti otkloniti. Tada je pristup masaži drugačiji. Dubokim pritiscima oslobađamo napetost iz mišića, a naknadnim istezanjima ga činimo mekim i podatnim.

Ukoliko se ne istegnemo na vrijeme možemo si  pomoći i vanjskim preparatima. Prvenstveno magnezijem. Ne mislim pritom na šumeće tablete magnezija već magnezij klorid. Može se kupiti u svakoj trgovini zdrave hrane. Njega možemo piti prema uputama na ambalaži ili ga umutiti s vodom u pastu te nanijeti na upaljene mišiće.

Drugi način jest tuširanje naizmjence toplom i svježom vodom. Pritom tuširanje započeti normalno s toplom vodom i postepeno smanjivati temperaturu vode. Naravno da je najbolja skroz svježa voda, ali pratite svoje reakcije i ne pretjerujte. Izmjenjivanje tople i svježe vode, potičemo cirkulaciju, a time opskrbljenost kisikom u mišićima što rezultira smanjenom upalom mišića.

Zadnji korak koji možemo učiniti je popiti - asipirin! Onaj obični. On će razrijediti krv što će joj omogućiti da prođe kroz kapilare koje su pritisnute mišićem i na taj način dovesti do opuštanja mišića.

Moj je redoslijed vanjskih pomagala je toplo svježi tuš, pa ako to ne pomogne magnezij klorid, a ako on ne pomogne, aspirin. 

Imate li vi provjerenih pristupa za upaljene i neistegnute mišiće? Rado ću pročitati. Pišite na info@thairoom-masaza.hr ili pomoću kontaktnog obrasca.

Posted in Obavijesti, Thai terapija and tagged , , , .